woensdag 18 juli 2007

Nicolette van Dam naakt? Nee!

Het zit Playbloy niet mee! Na Sophie Hilbrand heeft ook Nicolette van Dam NEE gezegd tegen het blootblad om uit de kleren te gaan! De ZOOP-actrice krijgt overigens regelmatig aanvragen voor sexy reportages, maar gaat daar bewust nog niet op in. "Omdat ik er niet aan toe ben en voor kinderen werk", legt de actrice uit. "Zij kunnen me door Zoop zien als een soort voorbeeld, een rolmodel. Dan kan ik niet de geile chick uithangen en me profileren als seksbom."

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Aaah, waarom nou niet? Het is de Playboy maar. Je ziet op die foto's niet eens je mooie poesje.

Anoniem zei

kzou nochtans graag nekeer in unen bloto zien ze
lekkere, hete meid

Abonnement Mobiel zei

Verstandig, het zou slecht zijn voor je reputatie...

Anoniem zei

ik snap jou weer eens niet nicolette want jij krijgt de kans om in playboy staan en ik wou jou wel zien in een zwarte avond jurkje
en helemaal niets onder dragen en dan in een windtunnel staan geile nicolette doe jij dat voor mij en neem het op een video graag.

Anoniem zei

Maak gewoon een keer een foto van je kut